Online διαγωνισμοί με έπαθλα δώρα

 

Καταρχάς μπορούμε να δώσουμε κίνητρο στους χρήστες να κάνουν 'Like' την σελίδα μας προσφέροντας τους κάποιο δώρο έτσι και γίνουν μέλη. Επιπλέον, αν τελικά στήσουμε κάποιο διαγωνισμό, μπορούμε να επιτρέψουμε την συμμετοχή μόνο σε μέλη της σελίδας μας. Αν έχουμε κάποιο blog ή site στο οποίο πραγματοποιούμε έναν διαγωνισμό με δώρα ή μια κλήρωση, έχουμε την δυνατότητα να ενημερώσουμε τα μέλη της σελίδας μας για το γεγονός και να τους παραπέμψουμε σε αυτόν. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το σύνολο της διοργάνωσης του να βρίσκεται στο δικό μας site. Στη σελίδα μας πρέπει να υπάρχει μόνο το πληροφοριακό κείμενο και το link. Τίποτε άλλο. Παράλληλα, θα πρέπει να κάνουμε απόλυτα σαφές ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν προέρχεται, ούτε συνδέεται ή υποστηρίζεται με οποιοδήποτε τρόπο από το Facebook (“This promotion is in no way sponsored, endorsed or administered by, or associated with Facebook”). Για το αν οι όροι συμμετοχής επιτρέπεται να υπάρχουν και εντός της Facebook Page μας ώστε να ενημερώνονται οι χρήστες δεν αναφέρεται κάτι. Οι διαδραστικοί διαγωνισμοι με δωρα είναι βασικός παράγοντας για να διατηρήσετε την επαφή με τον κόσμο και να τον κάνετε να επιστρέφει στην σελίδας σας. Όταν σε έναν διαγωνισμό η επιλογή του νικητή γίνεται ηλεκτρονικά τότε όλοι οι συμμετέχοντες δεν έχουν λόγο να επισκεφθούν ξανά την σελίδας σας πέρα από την στιγμή που δήλωσαν συμμετοχή. Από την άλλη όταν ένας διαγωνισμός στηρίζεται στο τι θέλουν οι fans, τότε υπάρχουν λόγοι στο να επιστρέφουν στην σελίδα σας ξανά ξανά έτσι ώστε να δούν τις ανανεώσεις. Για παράδειγμα σε έναν διαγωνισμό με θέμα "τι σημαίνουν διακοπές για εσάς" μίας ταξιδιωτικής εταιρείας, θα μπορούσαν οι fans να επιλέγουν μέσω ψηφοφορίας ποιός θα είναι ο νικητής που περιέγραψε πιο επτυχημένα το θέμα του διαγωνισμού. Παρόλαυτα εδώ υπάρχει ένας σημαντκός διαχωρισμός ο οποίος εξαρτάται από την στρατηγική που θέλετε να ακολουθήσετε. Εάν λοιπόν η συγκέντρωση περισσότερων χρηστών στην σελίδα σας είναι ο σκοπός σας τότε η παραπάνω τεχνική συνιστάται ανεπιφύλακτα. Αν όμως η στρατηγική σας είναι οι fans της σελίδας σας να έχουν διαχρονικότητα και συνεχής αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας, τότε καλό είναι να μην χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική. Το πιθανότερο είναι μετά το πέρας του διαγωνισμού όσοι χρήστες υποχρεώθηκαν να πατήσουν like για να συμμετάσχουν να μην επισκεφθούν ξανά την σελίδα σας.

Kommentar schreiben

Kommentare: 0