Καμπάνια με διαφημιστικά φυλλάδια

Το φυλλάδιο είναι το ισχυρότερο και το πιο δημοφιλές μέσο διαφήμισης στην Αυστρία. Τα δύο τρίτα των Αυστριακών θυμόνται το διαφημιστικό φυλλάδιο και περισσότεροι από τους μισούς τις πληροφορίες μέσα σε αυτό για την επόμενη αγορά, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Gallup  (Gallup Τομέας λιανικό εμπόριο τροφίμων 2013).

Η επιτυχής εκστρατεία του ταχυδρομείου το προηγούμενο έτος με τα φυλλάδια («Μετά από αυτό είσαι σοφότερος»), με 130.000 συμμετέχοντες σε κληρώσεις και έξι εκατομμύρια σημεία διανομής θα συνεχιστεί για άλλη μια φορά φέτος. Για να έχει μεγαλύτερη απήχηση, προβλήθηκαν τηλεοπτικές διαφημίσεις για την προώθηση του φυλλαδίου και στάλθηκε σε 3,2 εκατομμύρια νοικοκυριά. Η εκστρατεία ξεκινά στις 17 Φεβρουαρίου.

Στόχος είναι η αποδοχή του καταναλωτή για το φύλλο για να αυξηθεί και έτσι να ενισχυθεί το  φυλλάδιο ως μέσο διαφήμισης. Το ταχυδρομείο βασίζεται στην αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μέσω λαχειοφόρου αγοράς, όπως και τον διαγωνισμό βραβείων το φθινόπωρο, στον οποίο οι αναγνώστες μπορούν να επιλέξουν το πιο δημοφιλές φυλλάδιο.

 

«Αυτό το φυλλάδιο είναι για μας το σημαντικότερο μέσο, παρά τα νέα κανάλια πωλήσεων. Προσεγγίζουμε πάνω από τρία εκατομμύρια νοικοκυριά την εβδομάδα με τα φυλλάδια. Ενημερώνει, προκαλεί δυναμικές αγορές και η ανάκληση  της διαφήμισης  στην μνήμη είναι τόσο υψηλή όσο σε οποιοδήποτε άλλο μέσο «, λέει ο Kerstin Neumayer, Διευθυντής Marketing της Billa AG.

Kommentar schreiben

Kommentare: 0